Okulary VR na lekcji języka polskiego
Podczas omawiania lektury “Quo vadis” uczniowie klasy 8 korzystali na lekcji języka polskiego z okularów VR. Zobaczyli Koloseum, podążali śladami bohaterów powieści, mogli także obejrzeć przedmioty codziennego użytku stosowane w owych czasach oraz model rzymskiego okrętu. Wszystko po to, by dzięki wirtualnej rzeczywistości lepiej poznać realia świata z I wieku naszej ery, a tym samym “poczuć klimat” utworu Henryka Sienkiewicza.
Z kolei uczniowie klasy 7 obejrzeli w VR pustynię, ponieważ są w trakcie omawiania lektury “Mały Książę”. Dzięki okularom mogli zrozumieć, co odczuwali pilot oraz tytułowy bohater, przebywając na pustyni Sahara.
Warto dodać, iż nauczyciel podczas prowadzenia zajęć, korzystał z ClassVR, czyli przełomowej technologii zaprojektowanej, aby zwiększyć zaangażowanie i przyswajanie wiedzy przez uczniów w każdym wieku. Technologia ta pomaga wprowadzić wirtualną rzeczywistość do klasy i jest urozmaiceniem tradycyjnych lekcji.